ANTWOORD OP AL UW VRAGEN.

Frequently Asked Questions

Wat zijn de betalingsmethodes?

Bij Domein Chef bieden wij een breed scala aan betalingsopties aan. Naast het handmatig overmaken van jouw betaling op onze bankrekening bieden wij de meest veilige betalingsmethoden aan:

iDeal

PayPal

Creditcard Mastercard / Visa

Overboeking

Bitcoin

Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Domein Chef te betalen?

Ja, de betalingen aan Domein Chef worden verzorgd door Mollie en/of PayPal. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Domein Chef verwerkt worden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn domein(en) ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om de domeinnaam zo snel mogelijk aan je te leveren. Zodra wij je betaling hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat je binnen 24 uur (op een werkdag) de verhuiscode voor de desbetreffende domein(en) ontvangt.

Ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen.

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.

– Jouw provider ziet onze automatische mailings mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox
– Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@domeinchef.nl

Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, mag je de gekochte items binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. Na deze periode wordt de aankoop beschouwd definitief.

WIJ REAGEREN BINNEN 24 UUR!

We zijn er om u te helpen!